תרומת ביצית בחו"ל או בישראל?

השיקול לקבלת תרומת ביצית הוא שיקול שהפך למאד מבוקש בשנים האחרונות, אך לצד ההחלטה האמיצה ישנו מסע מורכב מאד ומלא בייאוש בשל הליכים בירוקרטיים וחיפוש בלתי פוסק אחר תרומת ביצית מתאימה.

לרוב, הסיבות להתחלת הצעד הזה הן בעיות פריון בין שאר הסיבות לכך וחשוב שתדעו שיש לכם על מי לסמוך, ויש מי שילווה אתכם באופן אישי צעד צעד, עד שתהפכו למשפחה, כפי שתמיד חלמתם.

תרומת ביצית – האם בחו"ל או בישראל?

ההחלטה להתחיל חיפוש תרומת ביצית היא החלטה שמביאה גם ידיעה למסע ארוך ומורכב. לא אחת מגיעים לרגע הזה רק אחרי נסיונות כושלים לנסיונות הריון טבעי וזוגות החווים את ההתמודדות הזאת חווים לא רק חוויה פיזית קשה, אלא גם תהליך מנטלי לא קל שמוביל לעיתים גם לייאוש. השיקול האם לעבור תהליך חיפוש תרומת ביצית בארץ או בחו"ל הוא שיקול שמביא אחריו מגוון של סיבות הקשורות לזמינות, ליווי מקצועי, בירוקרטיה וכמובן זמן איתור התורמת.

כבר משנת 2005 אפשר היה לקבל אישור לקבלת תרומת ביצית מחו"ל. האישור ניתן באמצעות יחידות שונות המתמחות בטיפולי הפריה חוץ גופית. תהליך התרומה דומה לתהליך התרומה בישראל כאשר הוא מיועד לנשים מגיל 18 ועד לגיל 54, שאינן יכולות להכנס להריון טבעי מהביציות שלהן. השיקול של ביצוע תרומת ביציות בחו"ל מגיע בעיקר בשל העבודה שיש מחסור בתורמות ישראליות ובהליך בירוקרטי מורכב  ועל כן, סוכניות פונדקאות מובחרות בישראל מקיימות שיתוף פעולה מול מרפאות בחו"ל המוכרות על ידי משרד הבריאות הישראלי, וזאת לצורך ייבוא הביציות לארץ.

איך תהליך תרומת ביצית בחו"ל עובד?

בתהליך זה, הנתרמת ממלאה תופס בקשה לקבלת תרומה של ביציות בחו"ל אליו היא מצרפת מסמכים רלוונטיים. במקביל לכך, בני הזוג חותמים על טופס שבו הם נותנים הסכמה לרישום במאגרי המידע במשרד היילודים ובמשרד הבריאות.

חשוב שתדעו, הזהות של התורמת היא אנונימית בין אם בארץ ובין אם בחו"ל ואף משרד הבריאות הדוגם את הבדיקות של התורמת לא יודע את זהותה. זה בדיוק הרגע להתחיל ולמצוא סוכנות פונדקאות שתוכל לסייע לכם ולגשר ביניכם לבין התורמת, על מנת שבאמת תהיה התאמה אישית ומלאה עבורכם, ועבור התורמת על מנת שלא תעברו את התהליך לבדכם.

ליווי של סוכנות פונדקאות – חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

סוכנות פונדקאות מקצועית תוכל להוביל יחד עמכם בליווי אישי ותומך תהליך פונדקאות עם תרומת ביצית מהרגע שאתם מקבלים החלטה, ועד לרגע שבו אתם הופכים למשפחה מאושרת. התהליך כולל בתוכו ניהול רפואי, טיפול בכל הצד המשפטי, שקיפות מלאה מולכם על כל תהליך התרומה ובחירת התורמת ובדיקה קפדנית של כל הקריטריונים המתאימים. בסוכנות קיים צוות רפואי מיומן ומקצועי שמכיר היטב את התחום, את סוג הבדיקות הנדרשות ותפעול של טכנולוגיה חדשנית.

אתם לא לבד

בחירה של סוכנות פונדקאות מקצועית וברמה גבוהה לצורך ביצוע תרומת ביצית בחו"ל היא בחירה חכמה, שמביאה ביטחון רב. מהרגע שתחליטו על כך, אנו נלווה אתכם באופן אישי ונהיה עבורם בכל שלב של התהליך. ליווי וסיוע מקצועי כבר מאיתור תורמת הביצית, צוות מקצועי שמורכב מאחיות, רופאים מומחים, וליווי אישי מטעם מנהלי החברה לאורך כל הדרך.

אנחנו יודעים עד כמה התהליך להפוך להורים יכול להיות מורכב ומסורבל, ואינו מובן מאליו או מגיע באופן טבעי כמו שכולם חושבים. אנשי המקצוע המסורים שלנו נמצאים עמכם ועבורכם לאורך כל המסע ואילו אך ורק במטרה אחת, לגרום לכם להפוך למשפחה מאושרת ולהגשים לכם את חלום ההורות המתוק.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: