תהליך הפונדקאות: מסע בכמה שלבים

הכניסה לעולם ההורות באמצעות פונדקאות יכולה להיות מסע רגשי, מלא מורכבויות ורגעי שיא, שיצריך מאתנו המון סבלנות וסיבולת. סוכנות "הזכות להורות" מכירה מקרוב את הפרוצדורה הזו, עם שנים של ניסיון בליווי הורים לעתיד בכל שלב בתהליך הפונדקאות, ואנחנו כאן כדי להפוך את החלום שלכם למציאות. עם הדרכה מקיפה ותמיכה מלאה לאורך הדרך כולה, אנו סוללים את הנתיב עבור אלו שרוצים להגשים את חלום המשפחה. לכן, כשזה מגיעה לפונדקאות, אנחנו נוהגים לחלק את ההליך למספר שלבים.

הליך הפונדקאות

שלב 1: ההחלטה שלכם – הבסיס לכל

המסע מתחיל רק ברגע שאתם מקבלים את ההחלטה שאתם מעוניינים להיעזר בשירותי פונדקאות ולהביא ילד או ילדה לעולם. בשלב ראשוני זה, נקבעת פגישה התחלתית עם הצוות שלנו, בה נסביר על משמעויות ההליך לקראת חתימה על ההסכם. השלב הזה הוא הבסיס לכל התהליך, והוא מבטיח ששני הצדדים מיושרים ומחויבים למטרת העל.

שלב 2: יוצרים קשר ראשוני עם האם

בחירת הפונדקאית, ובמידת הצורך גם תורמת הביצית, היא משימה חשובה במסע הפונדקאות שלכם, שחייבת להתרחש בצורה המקצועית ביותר. "הזכות להורה" עובדת איתכם באופן צמוד כדי לאתר מועמדות התואמות את הקריטריונים והשאיפות שלכם, ורק אז ניתן יהיה לצאת לדרך. עם המומחיות והרשת התומכת שלנו, אנו מבטיחים שהאם שתיבחר תסייע לכם להגשים את החלום ולעבוד בשיתוף פעולה חלק והרמוני.

שלב 3: פרוצדורות רפואיות

במקרים של פונדקאות עם תרומת ביצית, בן הזוג יעניק תרומת זרע, בין אם בארץ או בחו"ל. "הזכות להורות" מספקת תמיכה מלאה גם בשלב מכריע זה, בין היתר אם נדרשת נסיעות ליעדים רחוקים. בנוסף, בין אם קיימים עוברים מוכנים בישראל ובין אם הם צריכים להגיע לחו"ל, הצוות שלנו ינהל עבורכם את הלוגיסטיקה בצורה חלקה, ויבטיח שהתהליך ימשיך ביעילות ובדיוק.

שלב 4: החזרת העוברים

לאחר בחירת הפונדקאית, הרופאים איתם אנו עובדים דואגים לבצע את החזרת העוברים לפי בחירת ההורים (עובר אחד או שניים). הצעד המכריע הזה מבטיח שההליך יתבצע בצורה שתענה על הציפיות שלכם. המומחיות של הצוות הרפואי שלנו מבטיחה העברה חלקה ובטוחה של עוברים, בהתאם לדרישותיכם.

שלב 5: ההיריון עצמו

לאחר קליטת ההיריון אצל האם הפונדקאית שבחרתם, אנו נלווה אותה ונספק לה תמיכה מותאמת אישית. כדי להבטיח את בריאותה ורווחתה, אנחנו שולחים רופא מומחה מישראל שיבצע ביקורות מקיפות ויוודא שהיא מרגישה טוב. מחויבות זו לטיפול מתמשך משקפת את המסירות שלנו להריון מוצלח, וכן לחוויה הרמונית לכל הצדדים המעורבים, בה האם הפונדקאית זוכה ליחס הטוב ביותר.

שלב 6: הזווית המשפטית

כמו בכל תחום שדורש לא מעט התערבויות חיצוניות, גם בעולם הפונדקאות עלינו לשים דגש על העניינים המשפטיים השונים. ואין לכם סיבה לחשוש יותר מדי, משום שהצוות המשפטי שלנו יעמוד לצידכם בכל עת. עורכי הדין המסורים שלנו ילוו אתכם לאורך כל ההליך, כשהם מעניקים הדרכה ומטפלים בכל הזווית המשפטית. הם מספקים את המסמכים לבית המשפט בישראל לצורך אישור בדיקת DNA וגם נמצאים בקשר עם הקונסוליה הישראלית והרשויות הרלוונטיות בכל מדינה, כדי להבטיח את אישור כל הניירת הדרושה.

הדרך יכולה להרתיע – אבל התוצאה הסופית שווה את זה

הליך הפונדקאות הוא מסע של תקווה, שדורש מאתנו לא מעט חוסן ונחישות. סוכנות "הזכות להורות" שמחה לסייע לכל אחד מכם לעבור את הדרך הזו. אנחנו נלווה אתכם בכל שלב, עם הכוונה של אנשי מקצוע ומומחים, תמיכה לוגיסטית, סיוע משפטי ופיקוח רפואי. עם "הזכות להורות", חלום ההורות שלכם הולך להתגשם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: