פונדקאות בקפריסין ב 2024 – האם זה כדאי?

כשאתם חושבים על קפריסין הדבר הראשון שעולה לכם לראש הוא או חופשה או חתונה. אך השנים האחרונות מביאות ביקוש גבוה בקפריסין גם לשוקלים הליך פונדקאות, כמו עוד מקומות פופולריים בעולם כמו גיאורגיה או אוקראינה בהן גם מתבצע הליך נגיש עבור פונדקאות. 

החשוב ביותר הוא לבחור את החברה הטובה ביותר שתלווה אתכם מהצעד הראשון, באופן אישי, ועד לרגע שבו אתם כבר תהפכו להיות הורים מאושרים. 

פונדקאות בחו"ל – זה כבר מזמן לא חלום

קפריסין היא כבר מזמן לא רק יעד אקזוטי לנופש, אלא הפתעה למעוניינים להרחיב את המשפחה. עוד ועוד תושבים מישראל מוצאים את חו"ל כאחת ההפתעות הטובות ביותר עבור תכנית פונדקאות לא רק בגלל המהירות והנגישות, אלא בשל טיפולי פריון נגישים ואיכותיים. תרומת ביצית, ופונדקאות, המוצעים לזוגות המעוניינים להרחיב את המשפחה. 

את התהליך אתם מתחילים כבר בפגישת הייעוץ, שהיא ללא עלות. לאחריה בהנחה וקיבלתם החלטה להמשיך את התהליך לאחר חשיבה עמוקה, תוכלו לקבל ליווי אישי מקצועי וצמוד כבר עם הנסיעה לקפריסין לביקור בקליניקות ולמפגש עם הצוות המטפל. לאחר כל הפרוצדורה הבירוקרטית כבר תוכלו לצאת לדרך ולהתרגש לקראת הרחבת המשפחה. 

קפריסין היא מדינה תיירותית לה יש עלויות לא יקרות לשהייה. אך לא רק בקפריסין אפשר לבצע כיום הליך פונדקאות. שתי מדינות נוספות מבוקשות מאד בתחום הפונדקאות הן גיאורגיה ואוקראינה להן קליניקות מהטובות בעולם ברמה אירופאית. אנשים רבים מרחבי העולם מגיעים בכל חודש אל הקליניקות לתהליך מהיר, נגיש, ללא בירוקרטיה קשה מדי ולסיום תהליך כמשפחה, ובידיים מלאות. 

קיבלתם החלטה, איך ממשיכים?

לאחר פגישת הייעוץ שהינה ללא שום התחייבות, תוכלו לבחור פונדקאית ותורמת ביציות ע"פ הצורך. הקשר הישיר שלכם יהיה מול צוות החברה המלווים אתכם מהצעד הראשון, כולל הנסיעה בחו"ל, וכמובן כולל ליווי לכל התהליך מול המרפאות בגיאורגיה ובאוקראינה עמן אנחנו עובדים. 

כמובן שגם במהלך ההיריון יוטסו מומחים לבדיקות ספציפיות אל המרפאות לצורך מעקב על התהליך, ולבעלי החברה יש קשר ישיר מול הפונדקאית.

אחרי הלידה תתחילו את התהליך הבירוקרטי בישראל ובחו"ל שזהו למעשה סידור מעמד הילוד החל מהנפקת תעודת לידה, וכל האישורים האפשריים מצד מדינת ישראל. 

כאשר אתם מלווים על ידי חברה מקצועית בעלת מוניטין ושנים של נסיון ווותק, אתם בידיים הטובות ביותר. אנו נלווה אתכם באהבה, ובאמונה כי לכל אדם יש את הזכות להיות הורה בהליך נגיש, מהיר וללא טרחה. 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: