פונדקאות בגיאורגיה לעומת בישראל – יתרונות וחסרונות

השנים האחרונות הביאו עמן מודעות גבוהה מאד לתהליכי פונדקאות. וכך זוגות צעירים ומשפחות רבות מצליחים להגשים את חלום ההורות המתוק. כי לא רק שאותם זוגות ומשפחות לא יכול להביא לעולם ילדים באופן טבעי, החוקים בארץ והתהליך פשוט הצליחו להתיש, ובכך לגרום לחוסר רצון לבצע את התהליך בישראל.

לעומת זאת, התהליך בחו"ל בכלל, ובגיאורגיה בפרט הוא תהליך מאד קל, נוח, נגיש, ובעלויות נוחות ולכן לא מעט זוגות ומשפחות בוחרים לעבור תהליך פונדקאות בגיאורגיה במקום בישראל

פונדקאות בגיאורגיה – למה זה כדאי?

העשור האחרון מתאפיין במספר פונים מאד גבוה עבור תהליך פונדקאות בחו"ל בכלל ובגיאורגיה בפרט. זוגות שלא קיבלו אישור בארץ פונים אל מקורות אחרים, וישנם זוגות ומשפחות שמלכתחילה אפילו לא מתחילות את התהליך בארץ, אלא פשוט ישירות הולכים על תהליך קל יותר ונגיש יותר בחו"ל.

הסיבות לכך מגוונות ורבות, אך ישנם יתרונות עיקריים לעומת התהליך בישראל, וביניהם:

  • הליך בירוקרטי
    זוגות ומשפחות המעוניינים לעבור הליך פונדקאות בארץ צריכים לעבור וועדות ואישורים, ולא כולם מקבלים את האישור בסופו של דבר. לוועדות אלו לוקח חודשים רבים, ולעיתים עד חצי שנה אפילו במקרים מסוימים. בזמן שבגיאורגיה, אין שום צורך בוועדות אלו ואחרות. האישור מגיע באופן מיידי, ואפשר להתחיל את ההליך ללא שום בעיות ועיכובים.
  • אישור אם פונדקאית
    בארץ החוק מתעדף נשים פונדקאיות שהן אינן נשואות. אם האישה נשואה ומבקשת להיות אם פונדקאית היא תהיה בסוף הרשימה ובעדיפות אחרונה. פונדקאית המתנדבת לתהליך עושה זאת לרוב בשל תחושת השליחות, סעיף זה גורם ללא מעט נשים לפרוש מהתהליך. בגיאורגיה בפרט ובחו"ל בכלל על האם הפונדקאית להיות בריאה, צעירה ואמא לילד אחד בריא לפחות. היא עוברת בדיקות מנטליות וגופניות ומקבלת אישור עקרוני באופן מהיר.
  • זמינות נשים פונדקאיות
    בארץ מאגר הנשים הפונדקאיות הוא מאד מצומצם וקטן בשל קריטריונים ספציפיים. הסיטואציה הזאת משפיעה מאד על תקופת ההמתנה ועל הזמינות במציאת אם פונדקאית מתאימה, בטווחי זמנים שפויים ונורמליים. בגיאורגיה בפרט קיים מאגר גדול של נשים שמעוניינות להיות פונדקאיות בשל התמורה הראויה שהן מקבלות על כך. זמן ההמתנה אינו ארוך בשל כך, מגדיל את סיכויי הצלחה למצוא אם פונדקאית מתאימה וגם תהליך בחירת האם הפונדקאית קל יותר.

עלויות בין גיאורגיה לעומת ישראל

כל מי שאי פעם בדק, בירר ונכנס לעומק העניין יודע שהליכי פונדקאות בארץ עולים יקר יותר מגיאורגיה. ההליך בארץ מתחיל מ-200 אלף ₪, זאת כולל הגשה של התיק אל הוועדה, ניהול התיק, איתור הפונדקאית וקבלת פונדקאית חלופית במידת הצורך. ליווי משפטי, מעקב הריון, בדיקות וטיפולים כלולים בתוך המחיר. יחד עם זאת, תרומת ביציות במידת הצורך אינה כלולה, והליווי המקצועי הוא בתשלום נפרד.

מחיר ההליך בחו"ל זול משמעותית ומגיע להרבה פחות מ200 אלף ₪ כאשר הוא כולל איתור פונדקאית, יעוץ משפטי, חוזה משפטי בין הפונדקאית לבין ההורים העתידיים, נסיונות החזרת עוברים. איתור פונדקאית מחליפה במידת הצורך, העברת עוברים לגיאורגיה, הכנה לאם הפונדקאית,

מעקב הריון מלא. ליווי מקצועי על ידי מטפלות, רופא נשים ועובדת סוציאלית ולידה בבית חולים פרטי רמה גבוהה ואיכותית כולל פגיה.

הסדרת מעמד התינוק מטופלת ברמה המשפטית בארץ, ניהול הכספים ואף פיצוי לאם הפונדקאית עור הלידה, הטיפולים והריון וכמובן תשלום דמי מחייה. בנוסף לכך, הכנת העוברים מתקיימת בארץ ובמימון קופות החולים.

אתם לא לבד

בחירה של ליווי מקצועי מטעם 'הזכות להורות' מאפשרת לכם לעבור את ההליך בשיתוף פעולה מלא, בליווי מקצועי ואישי ועם ביטחון שיש לכם עם מי לדבר בכל רגע נתון. הליווי מתחיל מרגע קבלת ההחלטה ועד לרגע בו אתם מגיעים חזרה לארץ בידיים מלאות ומאושרות.

אנחנו מאמינים שלהיות הורה היא זכות בסיסית, ועם האמונה הזאת, נסייע גם לכם להגשים את החלום.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: