עלויות של פונדקאות בגיאורגיה

הגעתם להחלטה המרגשת שהולכת להגשים לכם את חלום ההורות. ההחלטה לעבור הליך פונדקאות בגיאורגיה. ההחלטה היא בהחלט נכונה, כי כאשר אנחנו חושבים על התהליך בישראל, ובגיאורגיה ללא ספק יש שינוי בעלויות, בגישה, בבירוקרטיה ובכלל בזמינות.

לא בכדי לא מעט זוגות בוחרים לעבור את התהליך בגיאורגיה בליווי מקצועי, והסיבות לכך הן נרחבות עוד מעבר לעלויות. אך העלות היא פרמטר חשוב ומרכזי, ולכן חשוב לנו שתדעו מה הם ההבדלים בעלויות.

מהן עלויות הפונדקאות בגיאורגיה

הסיבות בגללן ישראלים מעדיפים פונדקאות בגיאורגיה הן משמעותיות. ההגבלות שקיימות בישראל יוצרות מחירים גבוהים שלא מאפשרים לכל משפחה, או זוג, להגשים את חלום ההורות. התהליך המסורבל בארץ גורם לביקוש גבוה להליך פונדקאות בגיאורגיה.

ההליך מופחת בעלויות באופן משמעותי, נגיש יותר ברמה הבירוקרטית, יש בו זמינות גבוהה יותר לפונדקאיות זמינות והוא מתקיים בליווי מקצועי מרגע קבלת ההחלטה, ועד לרגע בו הזוג או המשפחה כבר הורים מאושרים, בדרך לחזרה לארץ.

בליווי המקצועי המתאים, ועם עלויות הפונדקאות בגיאורגיה ללא ספק קל יותר להגשים את החלום המתוק, להיות הורים.

לצורך ההשוואה, מחיר עבור הליך פונדקאות ללא תרומת ביצית בישראל מתחיל מ250 אלף ₪, מחיר עבור פונדקאות כולל תרומת ביצית מתחיל מ300 אלף ₪, הליך תרומת ביצית בארץ לא רק שאינו מתומחר בתוך כל התהליך אלא לא כלול ויש להוסיף עליו תשלום נוסף.

ואם אנחנו מדברים על ליווי מקצועי, שכן בארץ אין שום אופציה כזאת. את התהליך אתם מבצעים בנפרד, ואת הליווי המקצועי אתם צריכים לחפש.

בגיאורגיה, כל התהליך מופחת משמעותית בעלויות. תרומת ביצית כלולה במסלול ונעשית בליווי מלא של צוותי המרפאות בחו"ל, שנבחרו בקפידה והן מהמרפאות הטובות בעולם.

איך תהליך הפונדקאות קורה?

חברת 'הזכות להורות' דוגלת בתהליך קל, נגיש, ובעלויות נורמליות לזוגות ומשפחות המעוניינים להפוך להורים. ולכן, מעודדת את הפונדקאות בחו"ל בכלל ובגיאורגיה בפרט. החברה היא מהוותיקות והגדולות בישראל בתחום הפונדקאות בחו"ל ומספקת הליך פונדקאי איכותי, בטוח, ותוך שמירה על מחירים אטרקטיביים באמצעות בניה של מסלולים המותאמים באופן אישי לצרכים שלכם.

החברה מאמינה בשקיפות מלאה, בכנות, ומציעה לכם פגישת ייעוץ ללא שום התחייבות וללא עלות. בה תוכלו לקבל את מלוא המידע, הפרטים, העלויות וכמובן גם התאמת מסלול הרלוונטי לכם.

מרגע קבלת ההחלטה, תקבלו את הליווי הצמוד והמלא כולל הטיפול הבירוקרטי המשפטי וכמובן גם את התמיכה הרגשית.

בסופו של דבר התנאים האידיאליים יחד עם הבירוקרטיה המהירה, הזמינות הגבוהה והעלויות הנמוכות מביאים לכך שלהפוך להורים, יהיה תהליך קל נוח עם חוויה טובה ואופטימית. כל זוג, או משפחה, יוכלו להפוך להיות הורים ליהנות מליווי מקצועי, אישי, מכיל וברמה גבוהה.

הליך פונדקאות בגיאורגיה הוא בדיוק מה שאם זקוקים לו. יחד עם ההבנה, ההכלה, הזמינות הגבוהה של פונדקאיות המבקשות לקבל את התמורה הראויה לכך והמרפאות הטובות בעולם עמן חברת 'הזכות להורות' עובדת, בקלות תוכלו להפוך ולהיות הורים.

העובדה המצערת שאינכם יכולים להרות באופן טבעי ולהביא ילדים לעולם, לא חייבת למנוע מכם להקים את המשפחה שתמיד חלמתם עליה. ואין באמת שום סיבה שהעלויות תהיינה כל כך יקרות, והבירוקרטיה כל כך מסובכת.

התקשרו כבר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, וביחד נצליח להגשים לכם  את חלום ההורות.

עם הצוות של "הזכות להורות" אתם גם לא צריכים לעבוד קשה – אנחנו עושים הכל בשבילכם, חוסכים מכם את המתח, את הבירוקרטיה, הריצות לקבלת אישורים וגם את ההתלבטויות.

צרו איתנו קשר עוד היום, כדי שנוכל לתאם פגישת היכרות ולהתחיל את הדרך המרגשת עד לילד משלכם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: