מה צריך כדי להיות אם פונדקאית באוקראינה

בשנים האחרונות לא מעט זוגות נשואים בוחרים בפונדקאות בחו"ל על פני פונדקאות בישראל וזאת מכיוון שהתנאים בישראל מגבילים ביותר. ההליך לפונדקאות בישראל הוא ארוך ולא פשוט, מדינות כמו אוקראינה מציעות לזוגות נשואים פונדקאות מעוגנת בחוק עם כניסה נוחה וקלה למדינה. הליך פונדקאות הוא הוצאה כספית יקרה מאוד עבור זוג נשוי צעיר, באוקראינה מחירי הפונדקאות אטרקטיביים מאוד ואיך צורך בהליכים בירוקרטים ומסובכים.

הליך פונדקאות בחו"ל

אוקראינה היא אחת מהמדינות שבהן נושא הפונדקאות מפותח מאוד ובאופן יחסי לישראל, היא מקלה מאוד על אנשים המעוניינים לשכור את השירותים של נשים אוקראיניות כפונדקאיות. בתהליך זה תבחר פונדקאית על ידי בני הזוג, לאחר שתעבור את כל הבדיקות הנדרשות המעידות כי היא בריאה וכשירה לשאת את העובר של בני הזוג. תהליך הפריית העובר של בני הזוג יתבצע באופן שגרתי במעבדה ייעודית. לאחר שתהליך ההפריה צלח, יוחדרו לרחמן של הפונדקאיות העוברים, כאשר המטרה היא שמהם יתפתח הריון תקין. במהלך ההיריון הפונדקאית תעבור כל את הבדיקות הרלוונטיות, כאשר באוקראינה בני הזוג יכולים לבחור האם להיות עם הפונדקאית בקשר לאורך התהליך או שלא.

אחד היתרונות של ההליך המדובר באוקראינה הוא שהמדינה מתירה להורים להירשם כהוריו של הילד מלכתחילה ולא רק לאחר שהוא נולד. הפרוצדורה המדוברת באוקראינה מתבצעת כבר כמה שנים ללא בעיות כלשהן וזוגות רבים שבוחרים בפונדקאות באוקראינה, זוכים להגשים את החלום שלהם ולהיות הורים.

מי יכולה להיות אם פונדקאית באוקראינה?

הפונדקאיות באוקראינה נבדקות כאשר הן צריכות להיות בריאות בגופן ונפשן. הן לא חייבות להיות נשואות. החוק באוקראינה מגדיר כי לאם הפונדקאית לא יהיה כל קשר גנטי לתינוק.

ניתן לומר שכל אישה שמעוניינת להיות פונדקאית באוקראינה יכולה לגשת ולהיבדק על ידי הגורמים הרלוונטיים וזאת בכדי שיוודאו האם היא כשירה מבחינה גופנית ונפשית לשמש כפונדקאית. אם היא נמצאת כשירה, היא נכנסת למאגר הפונדקאיות המוצעות לזוגות והזוג יכול לבחור בה בהתאם לקריטריונים שונים העומדים על הפרק.

זוגות נשואים רבים מישראל בוחרים כיום לעבור הליך פונדקאות דווקא באוקראינה בשל הקלות היחסית שבה מתנהל ההליך כולו, בשל העובדה שבאוקראינה ניתן למצוא הרבה יותר פונדקאיות מאשר בישראל ובשל העובדה שההליך עצמו זול יותר ונוח יותר מפונדקאות בישראל. אם החלטתם לעבור הליך פונדקאות בחו"ל ובפרט באוקראינה, חשוב שתבחרו במרכז העוסק בתחום שילווה אתכם ויסייע לכם לעבור את ההליך בצורה הטובה ביותר.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: