לקראת הלידה: איך להיערך בהתאם?

עכשיו, לאחר שעברתם את רוב השלבים בקלות בעזרת הצוות המקצועי של "הזכות להורות", נשאר השלב האחרון לו הכי חיכיתם – ההכנות לקרוא הלידה של התינוק שלכם. איך הכי נכון לסיים את התהליך עם האם הפונדקאית? מה אתם צריכים שיחכה בבית עבור התינוק? כיצד תכינו את עצמכם רגשית למצב החדש? אספנו עבורכם את כל הטיפים היעילים ביותר עבור הרגע המיוחד והמרגש.

 

לקראת הסוף: הכנה רגועה ושקטה

בהליך של פונדקאות באוקראינה דרך חברה מקצועית עם צוות מומחים, אתם יכולים להישאר שקטים גם בשלב הסופי והמרגש ביותר. הליך פונדקאות בישראל, מחייב פגישה עם יועצת סוציאלית ומילוי טפסים שונים לקראת סוף ההיריון של האם הפונדקאית. לעומת זאת, דרך "הזכות להורות" בהליך באוקראינה, עורכי הדין דואגים למילוי כל הטפסים הרלוונטים והמסמכים עד אימות ואישור מול הגופים הרלוונטים ומול הפונדקאית.

להורים המיועדים יש את האפשרות לבחור, אם להיות בקשר עם האם הפונדקאית או רק לקבל עדכונים בנוגע להתקדמות ההיריון. במידה ואתם בוחרים כן להיות בקשר עם הפונדקאית, הצוות יוכל לצלם ולקשר ביניכם בכל שלב, ובסוף תוכלו על ידי ליווי וסיוע של "הזכות להורות" לטוס לקייב ביום הלידה. אולי אפילו בהתאם לרצונכם, לרכוש עבור הפונדקאית מתנת תודה והערכה, והכי חשוב להיות חלק מהרגע הנפלא.

להכין את הבית ואת הנפש

  • חוזרים הביתה – במידה ואתם טסים לאוקראינה לקראת הלידה המיוחלת, חשוב שתכינו איתכם תיק עם כל הדברים ההכרחיים לרגע שאחרי. מוזמנים אף להתייעץ עם הצוות המקצועי, שידאג לכם לכל המסמכים הנדרשים לטיסה חזרה. תוודאו כי יש לכם את כל הציוד הדרוש עבור התינוק לקראת הטיסה חזרה, אם זה אוכל, בקבוק, מוצץ, בגדים, עגלה וכדומה. 
  • חדר בטוח ונעים לתינוק – הרגע עליו חלמתם קורה, אתם נכנסים הביתה עם התינוק שלכם. חשוב זמן מה לפני אותו הרגע כבר להתחיל לתכנן את חדר החלומות בהתאם למין הפעוט, לדאוג לחדר בעיצוב מותאם ונעים עם כל הריהוט והמוצרים הנדרשים. היתרון בתהליך, הוא שיש לכם את הזמן הנדרש לדאוג לבטיחות ומיגון החדר ולרכוש את כל מה שרק נדרש עבור התינוק כמו שידת החתלה, מיטה איכותית, מושב בטיחות לרכב, חיתולים, בגדים, אמבטיה, צעצועים ועוד.
  • ליווי אישי ורגשי – השלב בו אתם מביאים תינוק הביתה הוא מטלטל, המון אחריות מאותו הרגע וכל אורח החיים משתנה במהרה. יש הורים המצליחים להתרגל ולעכל מהר, אך עם זאת יש זוגות הורים המתקשים תחילה לרעיון ולוקח להם קצת יותר זמן. לכן, מומלץ להורים המיועדים כן לבצע הכנות נפשיות ורגשיות בצורה מקצועית, על מנת להיות כמה שיותר מוכנים לרגע לו הם כל כך חיכו.

תהליך פונדקאות אומנם לא חייב להיות קשה בבירוקרטיה שלו ובתנאים הנדרשים, אך יש זוגות אשר התהליך משפיע עליהם נפשית או רגשית וזה לא תמיד פשוט. בעזרת הכנות מוקדמות לקראת היום המרגש ביותר בחייכם ובסיוע הצוות המקצועי של "הזכות להורות", תוכלו ליהנות משלבי הכנה רגועים ומספקים עד להגעת התינוק הביתה ובליווי אישי גם לאחר סיום התהליך. 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: