למה חשוב להגיע לפגישת ייעוץ מקצועית לפני הליך פונדקאות

מאז ומעולם להיות הורים היה המטרה של זוגות רבים, אך לצערנו לא כולם יכולים לעשות זאת באופן טבעי. השנים האחרונות הביאו עמן מודעות מאד גבוהה להליך פונדקאות, אך לפני שנכנסים אליו חשוב לדעת את כל הפרטים.

אנחנו יודעים היטב כיצד אתם מרגישים כבר שנים. אתם חולמים להפוך למשפחה, להביא ילדים לעולם באופן טבעי. אתם יודעים שלהביא ילדים לעולם באופן טבעי זה לא מובן מאליו, אך החיים כמו החיים עצמם לפעמים מערימים קשיים ואתגרים, וכך נוצר מצב שאתם לא יכולים לעשות זאת כמו אחרים.

בדיוק לשם כך אנחנו כאן בשבילכם. הליך פונדקאות הוא ההליך הטוב ביותר והכי קרוב לתהליך הטבעי עבור מי שלא יכולים להרות בעצמם ולהביא ילדים לעולם בדרך הטבעית והרגילה. אך ישנם לא מעט קריטריונים לתהליך זה, וחשוב להכירם.

פונדקאות – נעים להכיר

השנים האחרונות הביאו עמן מודעות מאד גבוהה לפונדקאות בחו"ל בפרט, ובכלל לתהליך עצמו. לא מעט זוגות המתעניינים בהרחבת התא המשפחתי ובהגשמת חלום ההורות מחפשים את המקום בו הם יוכלו לעבור תהליך מקצועי בליווי אישי לצד מקצועיות ברמה גבוהה. לצערנו החוקים בארץ מערימים קשיים על זוגות המעוניינים בתהליך של פונדקאות החל מוועדות אישורים, עלויות גבוהות ואף זמני המתנה ארוכים מאד בהשוואה לחו"ל.

הקריטריונים בחו"ל לעומת זאת הם קריטריונים יותר מקלים שאינם מצריכים וועדות אישורים, הזמינות גבוהה יותר בשל התמורה האיכותית שהפונדקאית מקבלת עבור ביצוע התהליך והעלות אינה גבוהה באופן יחסי.

אך על מנת להגיע לשלב בו אתם באמת מקבלים את כל הפרטים חשוב להתחיל ולבחור מסלול המתאים לכם בסוכנות פונדקאות מקצועית המעניקה לכם את מלוא המידע והליווי האישי כבר מרגע קבלת ההחלטה. ההחלטה חייבת להיות מושכלת, מדויקת ובעיקר לאחר פגישת ייעוץ מסודרת בה תקבלו את כל הפרטים האפשריים על התהליך, ובהתאמה מלאה.

למה פגישת ייעוץ לפני התחלת ההליך היא הצעד החשוב ביותר

כמו שאתם מגיעים לפגישה מקדימה לפני פגישה אצל רופא בכיר, מומחה לאסתטיקה, יועץ נדל"ן, יועץ פיננסי או כל אדם אחר שמתמחה בתחום מסוים בשירות שאתם מעוניינים לשכור, גם פגישת ייעוץ עם אנשים המתמחים בתחום הפונדקאות, בסוכנות פונדקאות מקצועית היא פגישה חשובה ובסיסית להתחלת התהליך. פגישת ייעוץ מאפשרת לבצע התאמה אישית, ולהכיר לפני הכל אתכם, את התהליך שאתם הולכים לעבור ולהתאים לכם מסלול רלוונטי.

לפני הכל חשוב שגם אתם תכירו את הסוכנות שאתם הולכים לעבוד איתה ולכן פגישת הייעוץ היא צעד מאד חכם והגיוני. בפגישה תדברו על התקציב, שהוא כיודע לכולם, הגורם הבסיסי לכל דבר בחיינו. חשוב להבהיר מראש שעלויות התהליך שונות לחלוטין מביצוע ההליך בארץ לבין חו"ל ולכן ישנם פערים משמעותיים. בחו"ל העלות של התהליך היא זולה יותר.

עוד בפגישת הייעוץ תוכלו להכיר את הצוות המקצועי, לראות מיהן המרפאות עמן הסוכנות עובדת בחו"ל, כיצד תהליך התורמת מתבצע וכיצד נבחרת תורמת ומה הן הבדיקות שהיא עוברת, ותוכלו לבחור מסלול המתאים לכם. פגישת הייעוץ בסוכנות 'הזכות להורות' היא ללא עלות וללא שום מחוייבות וכל שעליכם לעשות הוא לקבל את מלוא המידע, ולהחליט לאחרי כן האם אתם מעוניינים בתהליך או לא.

החברה מעניקה ליווי אישי ומקצועי ברמה גבוהה, מענה מלא לשאלות ותהיות, פתרון בעיות ואף ליווי לחו"ל בכל שלב של התהליך, כולל החזרה וסידור מעמד היילוד בארץ. כשאנחנו אומרים שאנחנו מעוניינים להגשים לכם את החלום, אנחנו מתכוונים לכך כי אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם להיות הורים. ביחד, נוכל להפוך אתכם למשפחה אחת גדולה ומאושרת.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: