יתרונות הפונדקאות בחו"ל: להגשים את חלום ההורות מעבר לים

מימוש המסע להורות באמצעות פונדקאות הוא חלום שזוגות רבים חולמים עליו. מדובר על אופציה מעולה עבור אלו שרוצים להפוך להורים, בצורה נוחה ויעילה, כשלנגד עיניהם עומדת מטרה אחת בלבד – והיא להביא ילד או ילדה לעולם. אך עם זאת, עבור אלה ששוקלים לצאת לדרך הזו, ההחלטה היכן לקיים את ההליך יכולה להיות לבחירה מכרעת. ובעוד האופציה קיימת בישראל, ישנם לא מעט גורמים שיעידו שאפשרויות הפונדקאות בחו"ל טובות הרבה יותר.

לכן, היום אנו שופכים אור על היתרונות המרכזיים של פונדקאות בחו"ל, בהשוואה למדינה שלנו. אז בואו נעמיק בארבעה יתרונות ברורים, כפי שמציג בפנינו דימה, מנהל בכיר בסוכנות "הזכות להורות", שהפכה עם השנים לבית חם עבור הורים מיועדים רבים. מדובר על הגוף המקצועי ביותר בישראל כיום שמספק שירותי פונדקאות בחו"ל, עם צוות של עובדים מומחים בשלל תחומים וניסיון רב שנים.

4 יתרונות בולטים של פונדקאות בחו"ל

1. תהליך יעיל עם הרבה פחות בירוקרטיה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של בחירה בפונדקאות בחו"ל הוא התהליך היעיל שבא לידי ביטוי. בישראל, ההליך כולל לרוב לא מעט בירוקרטיה מורכבת, עם הערכות חובה של ועדות – הן להורים לעתיד והן לאימהות הפונדקאיות. דימה מדגיש שבישראל "כל נושא הפונדקאות קשה. כשבני הזוג רוצים להתחיל, הם חייבים לעבור ועדות. ואז הפונדקאית עוברת ועדה. וזה לוקח הרבה זמן – ההמתנה מאוד ארוכה ולעיתים בלתי נסבלת".
לעומת זאת, פונדקאות בחו"ל מציעה תהליך יעיל יותר שלקוח פחות זמן. הגישה היעילה זו לא רק מפחיתה את זמני ההמתנה של ההורים המיועדים, אלא גם מפשטת את המסע כולו, ומאפשרת לנו להתמקד במה שחשוב באמת – שהוא הקמת המשפחה והבאת הילד או הילדה לעולם.

 

2. זמינות גדולה יותר של פונדקאיות

בישראל מספר הפונדקאיות הפנויות נמוך משמעותית בהשוואה לאופציות הבינלאומיות. דימה מציין ש"הכמות מאוד נמוכה בהשוואה לחו"ל. המאגר המוגבל הזה יכול להוות מקור לתסכול עבור זוגות שמחפשים פונדקאית שמתיישרת עם הדרישות שלהם".
מהצד השני, בחירה בפונדקאות בחו"ל מרחיבה את מאגר האימהות הפוטנציאליות, ומגדילה את הסיכויים למצוא את ההתאמה הנכונה. עם מגוון רחב יותר של אפשרויות, ההורים המיועדים יכולים לבחור פונדקאית בצורה פשוטה, עם זמינות גבוהה מאוד לשיתוף פעולה.

 

3. גמישות בכל הנוגע לדת ההורים והאם

דימה מדגיש אתגר ייחודי בתהליך הפונדקאות בישראל: הדרישה של המדינה מהפונדקאית להשתייך לאותו הרקע הדתי כמו של ההורים המיועדים. ההגבלה הזו עלולה להוות מכשול משמעותי, והוא מסביר ש"בישראל הפונדקאית חייבת להיות מאותה הדת של בני הזוג – דורשים אמא יהודייה להורים יהודים וכו'. זה מאוד מקשה על התהליך".
מנגד, פונדקאות בחו"ל מעניקה גמישות רבה יותר בבחירת האם. ההורים המיועדים יכולים לבחור את הפונדקאית על סמך ההעדפות האישיות שלהם, ולא לפי אילוצים דתיים. חופש הבחירה הזה מאפשר לזוגות לקבל החלטות טובות יותר, מה שמבטיח חווית פונדקאות חיובית.

 

4. הסדרים פיננסיים גמישים

בניגוד לדרישות בישראל שקובעות שעלינו להפקיד את כל הכספים הקשורים לפונדקאות מראש, האופציה בחו"ל מציעה הסדר פיננסי גמיש הרבה יותר. דימה מציין ש"בחו"ל יש חלוקה לתשלומים לפי התקדמות ההיריון. הכל מתבצע בצורה מדורגת, לא לוקחים ממך את כל הכסף ישר". הגישה הזו מקלה באופן משמעותי על הנטל הכלכלי של ההליך, ומעניקה שקט נפשי להורים.

 

הפונדקאות בחו"ל מעולם לא הייתה נוחה יותר

היתרונות של פונדקאות בחו"ל ברורים – מדובר על תהליך יעיל, עם מאגר רחב יותר של פונדקאיות, וכן חוסר תלות במרכיבים דתיים וגם לא מעט נוחות פיננסית. ואם אתם מחפשים אחר הדרך הנוחה ביותר להביא ילד לעולם עם פונדקאית, שווה לכם לעלות על המטוס ולנסוע לאחת מהמדינות איתן "הזכות להורות" עובדת.

הצוות המסור של הסוכנות ילווה אתכם בתהליך הפונדקאות בחו"ל, ויהפוך את החלום שלכם למציאות. אל תתנו לבירוקרטיה ולמגבלות לעצור אתכם – נצלו עוד היום את היתרונות של פונדקאות בחו"ל והתחילו את המסע שלכם. עם "הזכות להורות" כשותפים לדרך, ההצלחה מובטחת.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: