הסיבות של הלקוחות שלנו שבחרו בהליך פונדקאות בחו"ל

כאשר מדובר על הליך פונדקאות כולנו יודעים עד כמה הנושא רגיש, וכמה חשוב שתהיה בו תשומת הלב המיטבית לכל פרט ופרט. החל מתחילת התהליך וקבלת ההחלטה, ועד לרגע שבו אתם כבר הופכים למשפחה.

בדיוק לשם כך הוקמה חברת 'הזכות להורות' שדוגלת ברגישות רבה, סבלנות, מצוינת וערכי משפחה וליווי אישי וצמוד גם בארץ וגם בחו"ל בתהליך פונדקאות בחו"ל.

ישנן לא מעט סיבות בגינן בוחרים זוגות, ובוחרות משפחות לבצע עם חברת הזכות להורות את תהליך הפונדקאות בחו"ל. ואם אתם עומדים בפני החלטה לביצוע ההליך, אנחנו כאן בשבילכם לליווי הצמוד, האישי והמקצועי, ובהתאם לאותן הסיבות של לקוחותינו שבחרו בנו.

למה לבצע הליך פונדקאות בחו"ל עם 'הזכות להורות'

ליווי אישי צמוד

מהרגע שתצרו קשר לצורך קבלת מידע וגם בפגישת הייעוץ ללא עלות תקבלו הסבר מלא ובפירוט על כל התהליך. ההסבר ילווה במקצועיות ברמה גבוהה, עם הדגמה של חוזה לצד מחירים ובשקיפות מלאה. עם המידע הזה תוכלו ללכת הביתה ולהחליט, גם אם יחלפו חודשים רבים, וכאשר תחליטו נוכל להתחיל את התהליך ביחד ובליווי אישי צמוד כאשר אחד משותפי החברה הבכירים יצטרפו אליכם וילוו אתכם גם בנסיעות לחו"ל וגם בתהליך בארץ וידאגו שלא יחסר לכם דבר לא מבחינת מידע, לא מבחינת צרכים, ולא מבחינת פעולות שיש לבצע.

שקיפות מלאה בתהליך

מהרגע שתחתמו על ההסכם, ועוד לפני כמובן, תקבלו את כל המידע בשקיפות מלאה. נתחיל בתהליך חיפוש אחר פונדקאית מתאימה. תקבלו את כל המידע והעדכונים על הבדיקות עד לקבלת אישור רפואי מטעם האם הפונדקאית וכמובן תקבלו עדכונים על קליטה של האם, ועל תחילת ההריון. העדכונים ילוו גם במהלך כל הבדיקות, הסריקות ותמונות האולטראסאונד ולכל בעיה ומצוקה שתעלה הפונדקאית ימצא גם פתרון ותמיד תהיה אוזן קשבת וקשר ישיר של החברה מול הפונדקאית. וקשר ישיר ותומך עם אוזן קשבת לכל בעיה או מצוקה שלכם הזוג, או המשפחה, מול החברה.

צוות מקצועי לתמיכה מלאה

הצוות המקצועי בחברת 'הזכות להורות' נמצא עמכם בקשר גם כאשר אתם נוסעים לחו"ל. צוות מקצועי המלווה אתכם בנסיעה, וצוות מקצועי המלווה אתכם גם מהארץ מאפשר לכם לקבל את התחושה הבטוחה שתמיד יש מי שדואג לכם, גם בתקופות מאתגרות וגם בסיטואציות מאתרות. התהליך עובר חלק, ובהצלחה מיטבית לצד אנושיות מחבקת.

התנהלות מול אנשים שבאמת אכפת להם

מה שהכי חשוב לנו זה שתהיו בטוחים ורגועים שאתם בידיים טובות, ויש מי ששומע אתכם ומבין את הסיטואציה. אכפת לנו מכם, אכפת לנו מהתהליך שאתם עוברים ואנחנו מבטיחים לתת לכם את המענה האנושי המכיל והמחבק ביותר, ולהפוך אתכם לחלק מלא מהתהליך, כי זה התהליך שלכם. הזכות שלכם להיות הורים, היא המטרה שלנו, להגשים לכם את החלום המתוק.

על חברת הזכות להורות

החברה הוקמה בשנת 2011 על ידי דמיטרי ולאוניד קוברינסקי, ולה 11 שנות ניסיון עתירות הצלחה בתחום הפונדקאות.

החברה מאמינה שלהיות הורה זוהי הזכות הבסיסית של כל אדם ואדם, ועל כן מעניקה ליווי אישי וצמוד בארץ ובחו"ל מרגע ההחלטה ועד לרגע בו הילוד כבר נמצא בארץ.

בתהליך בירוקרטי קל בפונדקאות בחו"ל עם ליווי מקצועי הזוג או המשפחה המרחיבים את התא המשפחתי מגשימים את חלום ההורות המתוק במהירות ומול המרפאות הטובות ביותר מולן הזכות להורות עובדת.

את כל הפרטים המלאים על ההליך, התמחור וכל שלב ושלב תוכלו לקבל בפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, וללא עלות. כי אנחנו כאן, בשבילכם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: