סוכנות פונדקאות בישראל: מדריך לבחירה עם 5 טיפים חשובים

להביא ילד לעולם זו חלק ממשימת חייו של האדם, אך לעיתים ישנם מקרים שבהם זוג לא יכול להביא ילד לעולם בעצמו, ולא על ידי טיפולי פוריות. אם בעבר זוגות אלו לא זכו לפתרון כיום ישנם פתרונות גם לזוגות שאינם יכולים לעבור טיפולי פוריות או שטיפולים אלו כשלו, מכל סיבה שהיא. הרפואה המודרנית מציעה את האופציה של אם פונדקאית או בעברית אם נושאת. להליך פונדקאות טוב דרוש לבחור סוכנות טובה, אמינה ואיכותית.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים ועצות לבחירת סוכנות פונדקאות.

סל עם שלט של משפחה

הליך הפונדקאות

במסגרת הליך פונדקאות ניתנת להורים המיועדים אופציה להביא ילד לעולם, באמצעות אם נושאת. ההליך מתבצע כך, השתלה לרחם האם הנושאת עובר מביצית של האם ומזרעו של האב או שגם האם הנושאת תורמת ביצית משלה או ביצית מאם אחרת. ההליך יכול להתבצע בישראל, בכפוף לאישורי ועדה ולתנאים האמורים בחוק, אך רבים מהזוגות מעדיפים לבצע את ההליך בארצות אחרות, שבהם התנאים יותר מקילים. במסגרת ההליך ההורים צריכים לחפש ולמצוא אם פונדקאית מתאימה, ולהחתים אותה על הסכם, וכך האם עוברת את כל תהליך ההיריון והלידה והבדיקות הנדרשות, כולל טיפולי פוריות של הפריה חוץ גופית או במקרים מסוים טיפולים של הזרעה מלאכותית, ובסופה של הלידה התינוק או התינוקת נמסרים להורים המיועדים.

למה חשוב להיעזר בליווי מקצועי?

ניתן לעבור את התהליך לבד, אך כדאי מאוד להיעזר בחברה מקצועית לצורך כך. תהליך שנעשה בעזרת סוכנות פונדקאות מקצועית המתמחה בתהליכים אלו, יכולה להכשיר לכם את הקרקע מבחינה בירוקרטית, אשר דואגת למעקב רפואי ומשפטי אחר כל ההליך.

החברה בוחרת בעזרתכם את האם הנושאת, מתוך מגוון רחב של אימהות כאלו, בהתאם הידועים מראש, וכן דואגת לליווי של האם הפונדקאית ושלכם ההורים לאורך כל הדרך. ליווי זה כולל גם עורך דין לאורך כל ההליך, שעורך הדין אחראי על כך שישמרו הזכויות שלכם.

מעבר לזה החברה דואגת לכם במידה ובחרתם לבצע את הליך הפונדקאות בחו"ל, למגורים עד הלידה, ובנוסף עוזרת לכם עם המסמכים והביורוקרטיה בחזרה לארץ עם התינוק.

5 טיפים מנצחים לבחירת סוכנות פונדקאות בישראל

  1. ותק ונתוני הצלחה – בעניין של סוכנות פונדקאות חשוב לדעת כי ככל שיש לה יותר ותק, כך הסיכויים להצלחה יהיו רבים יותר. הליך הפונדקאות דורש הכרה מעמיקה של נושאים משפטיים וחוקים במדינות זרות, המצריכה הרבה ניסיון מעשי.
  2. שירותים מלאים – לא להסתפק רק במציאת אם פונדקאית וחתימה על חוזה עימה, אלא לקבל את כל מגוון השירותים כמו: פנייה אל הוועדה, יצירת קשר עם גורמים בחו"ל , יעוץ וליווי משפטי וליווי במקומות השונים בהליך.
  3. התמחות לפי ארץ מיקום – יש לבחור סוכנות פונדקאות שמתמחה בארץ שבה ההורים רוצים לבצע את ההליך, אז חשוב לדעת שניתן לבצע את ההליך במגוון ארצות אוקראינה, ארצות הברית, קנדה, וגם ישראל.
  4. מאגר פונדקאיות – לסוכנות ותיקה ומנוסה אמור להיות רשימה של מאגר פונדקאיות.
  5. מימון – צריך לבחור סוכנות פונדקאות, המאפשרת מימון ההליך.

 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: