אלו הטפסים שחשובים בזמן ביצוע הליך פונדקאות

הליך פונדקאות הוא הליך בירוקרטי חשוב המסייע לזוגות המעוניינים להיות הורים ולא יכולים להביא ילד לעולם באופן טבעי. את ההליך יש לבצע בליווי מקצועי, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל.

מאיפה מתחילים הליך פונדקאות פורמלי?

אם החלטתם לבצע את התהליך בישראל, מהרגע שהחלטתם לבצע הליך פונדקאות פורמלי הצעד הראשון שלכם יהיה לקבל אישור ראשוני מהוועדה לאישור הסכמים לנשיאת עוברים, ואת המכתב עליכם לשלוח אל יו"ר הוועדה בו אתם מציינים את המעמד האישי שלכם, את הדת, הכתובת, ופרטי התקשרות.

אל המכתב יש להוסיף צילום תעודת זהות של האם המיועדת וספח, צילום של האב המיועד עם ספח ואף תמצי של רישום מרשם אוכלוסים המעיד על הסטטוס המשפחתי והתושבות. בנוסף לכך, יש גם להוסיף את הסיבה בגללה אתם מבקשים את הפונדקאות, מהי הבעיה הרפואית ולפרט אותה.

את התהליך ברמה הפרקטית מבחינת מציאת פונדקאית תוכל להתחיל רק לאחר קבלת אישור ההסכם. את איתור הפונדקאית תוכלו לבצע כבר באופן עצמאי במגוון ערוצי התקשורת.

אילו טפסים יש למלא בתהליך בישראל?

המסמכים חייבים להישלח במספר עותקים בנוסף למקור ולבצע את שליחתם ממש על פי הסדר:

  • טופס בקשה להליך נשיאת עוברים הכולל בתוכו מכתב אישור על סיום הליך קודם אם היה והסכם תיווך בין ההורים המיועדים לפונדקאית. בנוסף יש להוסיף טיוטת הסכם בין בני הזוג לפונדקאית ומסמכי תיאום ציפיות.

 

  • הצהרה הכוללת צילום תעודות זהות כולל ספחים, תמצית רישום עדכנית ממשרד הפנים, דוח רישום פלילי וחוות דעת מרופא המשפחה.

 

  • טופס הצהרה של חוות דעת גניקולוגית רפואית הכולל בתוכו גם אישור לגבי אימוץ, וחוות דעת פסיכולוגית של בני הזוג.

 

  • אישור עו"ד על הבנת ההסכם והתהליך כאשר ההורים המיועדים והפונדקאית יהיו בייצוג של שני עורכי דין שונים.

 

  • טופס עם תוצאות בדיקות ודרישות רפואיות מבני הזוג הכולל גם מסמכי האב המיועד.

 

  • אם בני הזוג גרושים, יש לצרף תעודת גירושין

מעבר לכמות הטפסים, ההעתקים וכמובן שליחתם לאחר קבלת האישור יש לקחת בחשבון שאת התהליך מבצעים אצל רופא הקיים בקופת החולים ולבחירת בני הזוג, ומעבר לכך, ישנו כמובן זמן המתנה לתחילת התהליך וקבלת כל האישורים הסופיים, לאחר וועדות חוזרות ונשנות.

מאיפה מתחילים תהליך ביצוע פונדקאות בחו"ל?

מהרגע שהחלטתם לעבור הליך פונדקאות בחו"ל כל שעליכם לעשות הוא להגיע אל החברה המקצועית הטובה ביותר בתחום על מנת לבצע את ההליך.

אנחנו בחברת 'הזכות להורות' מאמינים שלכל אחד ואחת קיימת הזכות להיות הורים ומעניקים ליווי אישי, צמוד ומקצועי בארץ ובחו"ל מרגע ההחלטה ועד לרגע בו הילוד כבר הפך את הזוג המאושר להורים.

התהליך הבירוקרטי בחו"ל הוא פשוט וקל, ולא מצריך דבר פרט לטופס הצהרה על נישואין או ידועים בציבור, ובדיקות דם. אין צורך בוועדות רפואיות ובדרישות לצורך אישורים וזמן ההמתנה קצר יותר בשל זמינות פונדקאיות גבוה.

התהליך הבירוקרטי הקל לצד הליווי האישי והייעוץ המקצועי מביאים להגשמת חלום ההורות. את התהליך הרפואי עוברים במרפאות איכותיות ומהטובות הקיימות ובפיקוח, בקרה וקשר רציף במהלך כל התהליך.

אם בעבר התהליך נראה סבוך ולא נוח, מהרגע שחו"ל בכלל אוקראינה וגיאורגיה בפרט הפכו להיות רלוונטיים הרי שהתהליך הפך להיות קל ופשוט יותר.

"הזכות להורות" מאפשרת פגישת ייעוץ מלאה ללא עלות בה תוכלו לקבל את כל הפרטים הרצויים על התהליך, המסלולים המתאימים לכם, והדרך בה תוכלו להתחיל ללכת על מנת להפוך להיות הורים מאושרים, ובמהירות. התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטים, אנחנו כאן בשבילכם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: