איך בוחרים שם לתינוק? קבלו 5 טיפים קצרים וחשובים

אם נולד לכם תינוק, אין ספק שמדובר על מאורע מרגש לחלוטין. אחת הסוגיות המהותיות ביותר העומדת על הפרק כאשר נולד תינוק היא: איזה שם לבחור לתינוק וכיצד לבחור עבורו את השם? בחירת שם היא בהחלט לא דבר פשוט. שמו של האדם לא פעם משליך על אישיותו וכמובן שנשאר אתו עד יום מותו. אם אין לכם רעיון לשם עבור התינוק שלכם, במאמר הבא תקבלו טיפים לבחירתו.

גיליון שם

טיפים לבחירת שם לתינוק שלכם

אז איך תבחרו שם לתינוק שלכם? ישנם אנשים שמתכננים כיצד יקראו לילדים שלהם עוד כאשר הם צעירים, ישנם אנשים אשר מנסים להעניק לתינוק שם שמתאים למראה שלו תוך התבוננות בו ויש כאלה שלא מצליחים לבחור. אז איך תבחרו את השם המושלם לתינוק שלכם? הנה כמה טיפים:

  1. ראשית כל, כל אמא צריכה לדעת שיש לה אינטואיציה נשית רצינית מאוד. לא פעם נשים חושבות על מספר שמות טרם הלידה ולאחר שהם רואים את התינוק, הם יודעים מיד איזה מבין השמות שהם חשבו עליהם מתאים לו. המפגש הראשוני של האם עם התינוק, לא פעם מעלה שם אצל האם שנראה לה מאוד מתאים לתינוק שלה. אם עולה לך שם כלשהו באינטואיציה, כדאי שתזרמי עם זה כי ככל הנראה מדובר על שם שמתאים לתינוק שלך. שנית, כיום ניתן למצוא באינטרנט את ספר השמות. מדובר על ספר המכיל בו מגוון רחב של שמות לבנים ולבנות. אם אין לכם שמץ של רעיון אודות שם כלשהו, כדאי שתעברו על ספר השמות עוד טרם אתם מגיעה הלידה ותבחרו כמה שמות שנראים לכם מתאימים ושאתם מתחברים אליהם. בספר השמות, השמות מחולקים לקטגוריות שונות וניתן לבחור לעבור על השמות בקטגוריה הרצויה לכם ולבחור ממנה.
  2. אם יש אדם אהוב ויקר לליבכם שנפטר ואתם מעוניינים להנציח את שמו בתינוק החדש שלכם, כדאי מאוד שתחשבו על שם שמזכיר את שמו של האדם. ניתן לקחת את השם ולשנות אותו מעט וזאת אם מדובר על שם שאיננו עונה על טעמכם או שם כבד מדי לתינוק קטן.
  3. טיפ נוסף שיכול לסייע ללא מעט הורים לבחור את השם המושלם לתינוק שלהם הוא פשוט לפנות לרב אם הם אנשים מאמינים ולהתייעץ אתו אודות שמות שיכולים להתאים לילד. אם אינכם אנשים מאמינים, תמיד תוכלו לפנות לנומרולוג ולהתייעץ אתו.
  4. אם אתם חובבי טבע, תמיד תוכלו לבחור שם שמסמל את הטבע באופן כזה או אחר. שם שמסמל את הטבע מזכיר חופש ומרחבים ויכול להלום בהחלט את התינוק החדש שלכם.
  5. טיפ נוסף הוא פשוט להסתכל על התינוק הקטן ולחשוב איזה שם מתאים לו. לא מעט הורים חושבים על שם אחד כל תקופת ההיריון ולאחר שהם רואים את התינוק לראשונה, הם פתאום מבינים שהשם שהם חשבו עליו כלל לא מתאים לו, אלא שם שכלל לא עלה על דעתם הרבה יותר מתאים לו. לכן, טרם אתם בוחרים לתינוק שלכם שם, התסכלו עליו, חבקו אותו ונסו להבין איזה שם מתאים לו.

 

בחירת שם לתינוק היא לא תמיד דבר קל, אך עם הטיפים שהוצעו לעיל, אין ספק שתוכלו למצוא את השם הטוב ביותר עבורו.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: