"אז למה לבחור ב"זכות להורות"? האמינות מדברת

פונדקאות היא תהליך נשיאת הריון לאדם או זוג אחר, שיהפכו להוריו החוקיים של הילד לאחר הלידה. בעוד שפונדקאות היא נוהג נפוץ ברחבי העולם, ישנם הבדלים משמעותיים באופן שבו היא מוסדרת ומבוצעת במדינות שונות, כולל ישראל, וישנם הבדלים מהותיים בין מדינות העולם, בכל הנוגע לחוקי הפונדקאות. פונדקאות בישראל ידועה כאחת האפשרויות היקרות ביותר בעולם, עם עלויות גבוהות למדי. הדבר נובע ממספר גורמים, ביניהם הביקוש הרב לשירותי פונדקאות, התקנות והדרישות המחמירות לפונדקאיות ולהורים המיועדים, ועלות הטיפול הרפואי בארץ, לצד יוקר המחייה במדינה.

ישנן מדינות אחרות המציעות שירותי פונדקאות שעשויים להיות זולים יותר או נגישים יותר. מדינות כמו אוקראינה וגאורגיה ידועות בעלות עלויות נמוכות יותר עבור פונדקאות. סוכנות הפונדקאות "הזכות להורות" שמה לעצמה למטרה להפוך את הליך הפונדקאות בחו"ל לנגיש וזמין, תוך שמירה על סטנדרט מקצועי גבוהה ביותר. בעוד הליך הפונדקאות בארץ עשוי להגיע למחירים גבוהים מאוד, בחו"ל ישנן אפשרויות נוחות הרבה יותר, שהופכות את הפונדקאות לנוחה מאוד וברת מימוש עבור זוגות רבים. לקוחות רבים שבוחרים לצאת אתנו לדרך, מעידים על כך שההליך המורכב, הופך לנגיש, מובן וברור בזכות העבודה המוקפדת של הסוכנות.

שלושת האלמנטים החשובים לכל לקוח לפני בחירת סוכנות לפונדקאות

שלושה אלמנטים מרכזיים עומדים בבסיס השירות אותו אנו מעניקים, ומשיחות עם לקוחות ניכר שבלעדיהם היו מוותרים על השירות שלנו:

1. אמינות הסוכנות

העובדה שהיא גוף מוכר וידוע, חשובים מאין כמותם. "דבר ראשון שעשיתי בבחירת סוכנות היה לבדוק שאין עליה אף תלונה", כך סיפר לנו לקוח. "בכל סוכנות אחרת אמרו לי תיזהר מהם ותיזהר מהם. הזכות להורות היו היחידים שאמרו לי מבעוד מועד, עוד לפני שהתחלנו, שצריך לבדוק את כל הסוכנויות ורק אז להחליט. באותו רגע הבנתי שיש על מי לסמוך".

2. זמינות ומהירות

לצד שמירה רציפה על קשר עם לקוחותינו. "היה חשוב לי להתחיל את התהליך ברגע שחותמים", מספר הלקוח, ואכן מהרגע בו אנו חותמים ויוצאים לדרך, ההתקדמות נעשית בקצב מהיר ותכליתי, תוך זמינות גבוהה לכלל לקוחותינו.

3. בהירות הנושא הכספי

וההבהרה כבר מהרגע הראשון שהלקוח לא צריך לשלם את כל הכסף מראש, אלא בכל שלב משלמים הלקוחות לפי השלב בו הם נמצאים. אנו יודעים שהעלויות הגבוהות הופכות את ההליך למורכב מאוד, ועל כן עושים הכל על מנת למצוא דרכים להקל, ככל הניתן, על לקוחותינו.

 

שלושת היתרונות המרכזיים לסוכנות 'הזכות להורות'

לצד זאת, משיחות עם לקוחותינו, לצד בניית אסטרטגיה מדויקת וקפדנית של הסוכנות, עולים שלושה יתרונות מרכזיים שלנו לעומת סוכנויות אחרות:

1. התאמת התהליך לפי בקשות הלקוח

הנכונות והגמישות של הסוכנות לכל בקשה, הופכים ליתרון מהותי. האפשרות למשל להוסיף חבילת בדיקות נוספת לאם הפונדקאית חשובה מאין כמותה.

2. הסבר מפורט על התהליך וליווי צמוד לאורך כל הדרך

אנו זמינים ללקוחותינו לכל אורך התהליך, ומספקים הסברים מפורטים לכל צעד וצעד, מההתחלה ועד הסוף.

3. מתן קבלה מיד עם התשלום.

"בגלל שהסכום מאוד גבוה יש חוסר ודאות ופחד מה יקרה אם… היה לנו מאוד מרגיע שקיבלנו את הקבלה ישר בלי לחכות דקה", כך סיפר לנו לקוח שעבר איתנו הליך פונדקאות באוקראינה. אנו מודעים ללחץ הרב שהליך הפונדקאות עשוי להכניס לחייכם, ולכן עושים הכל על מנת להקל עליכם. מתן החשבונית מיד עם התשלום, כצעד המעיד על רמת אמינות מוחלטת, היא עוד דרך בה אנו מנסים להוכיח את יושר דרכנו, ואת היותנו מוסד מכובד בעל יושרה מוחלטת.

בוחרים בזכות להורות

בניגוד לסוכנויות אחרות, בהן מספרים לכם "סיפורי הגזמה" שאנו שומעים מלקוחות ("גרם לי מאוד לפקפק בהם לשמוע סיפורים כמו הצוות שלנו מורכב מ-60 רופאים שונים"), והפחדות חסרות ביסוס שמכניסות ללחץ ("הזכות להורות היה המקום היחיד שאמר לנו  תבדקו אצל עוד סוכנויות, מה שגרם לנו להאמין בו יותר לעומת אחרים שאמרו לנו אל תלכו אליהם"), אצלנו האמינות והיושרה ניצבים בראש סדר העדיפויות. יתר על כן, סיפורים רבים שאנו שומעים מלקוחות על סוכנויות שמבקשות את כל הכסף מראש ובהמשך מעניקות שירות מקרטע לחלוטין, הופכים את הזכות להורות לסוכנות הפונדקאות האמינה שלכם.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: