תרומת ביציות באוקראינה

הליך פונדקאות הוא הליך המאפשר לכל זוג שאיננו מצליח להרות באופן טבעי, להגשים את החלום ההורות בצורה מעט שונה. הליך זה מוסדר תחת החוק בישראל וכאשר מדובר על הליך פונדקאות המשלב בו תרומת ביצית, על פי החוק בישראל ניתן לעשות שימוש בתרומת ביצית מתורמות ישראליות או תורמות בארצות אחרות שבהן גם מתבצע ההליך הפונדקאות עצמו כגון: אוקראינה, גאורגיה ועוד.

הליך זה רלוונטי עבור זוגות אשר בהן האישה איננה יכולה לייצר ביצית איכותית בעצמה. בהליך זה הזוג יקבלו ביצית מתורמת, אשר תופרה על ידי הזרע של בן הזוג. הביצית המופרית תעבור בהליך רפואי נדרש לרחמה של הפונדקאית והתהליך ימשיך ככל תהליך פונדקאות שגרתי.

הורים עם ילד בים

Happy family together, parents and their child at sunset, water reflection.

 

מה זה בכלל תרומת ביציות ולמה צריך את זה?

תרומת ביציות הוא טיפול פוריות הרלוונטי עבור נשים שאינן מסוגלות לייצר ביציות איכותיות בעצמן. בתהליך זה, שואבים ביצית מתורמת אשר נמצאה מתאימה להליך. תמיד מדובר על תורמת צעירה. את הביצית מפרים בתא הזרע של בן הזוג או הבעל ולאחר מספר ימים מחזירים את הביצית המופרית לרחם של הפונדקאית.

ישנן מספר סיבות לתרומת ביצית, כאשר הסיבה המרכזית היא אי יכולתה של האישה להרות באמצעות הביתיות שלה. לעיתים היא איננה יכולה להרות מהביציות שלה בשל גילה ולעיתים ישנן סיבות אחרות הנוגעות לאיכות הביציות של האישה. במסגרת טיפולי פוריות, הדרך הטובה ביותר להרות עבור אישה מעל גיל 45 שאיננה מצליחה להרות באופן עצמאי היא באמצעות הליך תרומת ביצית.

 

הבחירה באוקראינה

הדמיית ביציות

שירותי הרפואה באוקראינה הם ברמה מאוד גבוהה ומתקדמת כיום. ניתן למצוא שם לא מעט מרכזים רפואיים חדשים ומתקדמים אשר עושים שימוש בשיטות החדשניות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הרפואה, לרבות תחום הפריון ולכן, לא מעט זוגות מישראל בוחרים לבצע הליך תרומת ביצית דווקא באוקראינה.

מעבר לעובדה שהרפואה באוקראינה בתחום הפריון מתקדמת מאוד, היתרונות הנוספים בהליך זה דווקא באוקראינה, גובלים  בכך שבכדי לקבל תרומת ביצית בישראל יש לעבור בירוקרטיה מתישה וכן, הדבר כרוך בתשלום סכום משמעותי. באוקראינה לעומת זאת הבירוקרטיה בתהליך זה מינימלית ולכן הוא הרבה יותר קצר וקל. כמו כן, התהליך זול יותר ובעוד שבישראל יש מאגר קטן של תורמות ביצית ועל כן, אישה אשר מחכה לתרומת ביצית יכולה להמתין זמן רב, באוקראינה מאגר תורמות הביציות גדול יותר וכך פרק הזמן שבו מחכים לתורמת ביצית הוא קטן יותר.

אחוזי ההצלחה גבוהים בהריון הכולל תרומת ביצית באוקראינה

ההצלחה בטיפול הפרית ביצית מתורמת באוקראינה היא כמובן: הריון תקין. בין אם מדובר על תרומת ביצית מתורמת שמוחזרת לרחם האישה ובין אם מדובר על תרומת ביצית שמוחזרת לרחם של פונדקאית הנבחרת לצורך ההליך. בישראל ניתן למצוא כיום לא מעט תינוקות ופעוטות שנולדו במסגרת פונדקאות הכוללת תרומת ביציות באוקראינה והדבר ללא ספק מעיד על כך שאחוזי ההצלחה של הליך מעין זה דווקא באוקראינה הוא גבוה, בשל התאמתו לאופי ולצרכים של זוגות ישראליים.

הזכות להורות מגשימים לכם חלום

אם אתם חושבים על הליך תרומת ביצית ונמצאתם מתאימים לתהליך זה, כדאי מאוד שתבחרו לעבור אותו עם הזכות להורות. צוות הזכות להורות ילווה אתכם בכל שלבי התהליך, ישמור על הזכויות שלכם ועל האינטרסים שלכם ויטפל בצורה הטובה ביותר בכל ההיבטים, על מנת שההליך יממש את מטרותיו ועל מנת שתחזרו הביתה בשלום

אין ספק כי הליך תרומת ביציות באוקראינה מהווה כיום את ההליך הטוב ביותר לכל זוג שמתקשה להיכנס להריון באופן טבעי בשל בעיות באיכות הביציות. על מנת לצלוח את התהליך ולעבור אותו בצורה הנוחה ביותר, חשוב לעבור אותו עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: