פונדקאות באירופה ב 2024: היבשת המובילה להליך פונדקאות ידידותי ואיכותי

בעשור האחרון, זוגות ישראלים רבים החלו לבחון את האפשרות של תהליך פונדקאות בחו"ל, על אף שמדובר על הליך שמוצע כיום גם בישראל.

בעוד שהליך הפונדקאות בישראל כרוך בבירוקרטיה רבה ומשמעותית, עלויות גבוהות יחסית, ומחייב קשר עם הפונדקאית, דבר שלא כל זוג ישראלי חפץ בו, פונדקאות בחו"ל ובאירופה בפרט, היא קלה יותר מבחינה טכנית ובירוקרטית, היא לא דורשת קשר הם הפונדקאית והיא עולה פחות לזוגות.

דגל אירופה

פונדקאות באירופה לעומת ישראל

באירופה ישנן מספר מדינות בהן ניתן לבצע הליך פונדקאות, כאשר הבולטת והמובילה בניהן (נכון לשנת 2021) היא אוקראינה. באוקראינה קיימות הגדרות משלהן להליך פונדקאות הנוגעות למצב האישי של הזוגות, וכן לפרוצדורה הנדרשת עבור הליך זה בהתאם לחוק. כמו כן, ישנן מדינות באירופה אשר מטילות הגבלות מסויימות על הזוגות, לעומת אוקראינה שם מדווחים על הליך ידידותי יותר.

ובאופן כללי, ניתן לומר כי הליך הפונדקאות במדינות באירופה הוא נוח יותר מכל הבחינות עבור זוגות ישראלים ובמרבית המקרים הוא גם מהיר יותר, בשל היצע הפונדקאיות העומד על הפרק.

איך הפכה אוקראינה למובילה עבור זוגות שרוצים פונדקאות באירופה?

אוקראינה נחשבת לאחת מהמדינות המובילות בעולם בתחום הפונדקאות וזאת בשל ההיצע הגדול של נשים פונדקאיות שקיים בה. בניית המאגר של נשים פונדקאיות באוקראינה מתבצע בהתאם למבחני התאמה קפדניים שנערכים לפונדקאיות אשר בודקות הן את מצבה הפיזי של האישה והן את מצבה הגופני והבריאותי כאשר המטרה היא לקבל למאגר רק את הנשים הבריאות ביותר הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

במידה והליך הפונדקאות כולל בו גם תרומת ביצית, המועמדות לתרומת הביצית בדיוק על פי סטנדרטים נוקשים שבהתאם אליהם נבחרות האמהות הפונדקאיות.

יתרון מוסף בפונדקאות באוקראינה כרוך בזמן ההמתנה הקצר ביותר ביחס למדינות אחרות לביצוע ההליך. החקיקה באוקראינה מקלה את תהליך קביעת המוצא של התינוק אשר נולד בטיפולי פוריות וכן, המאגר של פונדקאיות בריאות באוקראינה מקצרים את זמן ההמתנה הרלוונטי לצורך מציאת פונדקאית וכן את פרק הזמן הנדרש לשהייה במדינה לצורך קביעת ההורות לתינוק.

אוקראינה לא נוקטת בהליכים מסובכים ודרישת הסף היחידה הפורמלית היא שההורים הרלוונטיים יהיו נשואים זה לזה בצורה רשמית.

פונדקאות במדינה זו, מעמידה בפני ההורים את ההחלטה האם להיות בקשר עם הפונדקאית או לא. את מעקב אחר ההיריון ואת התוצאות של הבדיקות השונות ההורים יכולים לקבל דרך החברה שמספקת להם את השירות.

סיכויים גבוהים יותר ועלויות נמוכות יותר

אוקראינה מאפשרים להחליף את הפונדקאית או את תורמת הביצית בהמלצת המרפאה כך שיש סיכויים גבוהים יותר ליצירת הריון. כמו כן, אחד היתרונות הוא העלות של התהליך. עלות תהליך זה באוקראינה  זולה יותר מאשר בארצות אחרות באירופה. מעבר לכך, אוקראינה מהווה יעד שהטיסה אליו היא קצרה וכן עלויות השהייה בו נמוכות באופן יחסי ביחס למדינות האחרות בעולם שמציעות ביצוע הליך פונדקאות בהן.

אוקראינה מהווה המדינה בעלת היתרונות הרבים והמשמעותיים ביותר בכל הנוגע לביצוע הליך פונדקאות באירופה ועל כן, אם אתם חושבים על ביצוע ההליך המדובר בחו"ל, אין ספק שאוקראינה מהווה את אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם.

על מנת לעבור את התהליך בצורה הטובה, הנוחה והיעילה ביותר באחת ממדינות אירופה הרלוונטיות לצורך ביצוע הליך זה, לרבות באוקראינה, כדאי לבחור במרכז מלווה בתהליך, אשר ידוע במומחיות שלו ובמקצועיות של הצוות שלו, בכל הנוגע לליווי בהליך על כל רבדיו.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: