מהו הזמן הנכון להתחיל בו את הליך הפונדקאות?

הבחירה בתהליך פונדקאות כפתרון לחוסר יכולת של זוגות להיכנס להריון, תהיה החלטה לא פשוטה בדרך כלל ותדרוש המון התייעצות וחשיבה עד לרגע ההכרעה. זוגות רבים לא בטוחים מתי זה הזמן הנכון עבורם לתחילת התהליך, זאת בגלל השאלות והתהיות הרבות שעולות עם הזמן. במאמר שלפניכם אנחנו מביאים לכם את כל התשובות בנוגע לרגע הנכון.

המלצת המומחים

הגעתם להחלטה כי אתם רוצים לעבור הליך פונדקאות על מנת להגשים את חלומכם לילד, חשוב שתזכרו כי זהו אכן תהליך שיכול לקחת פרק זמן מסוים שלא תמיד תלוי רק ברצון המיידי. כאשר זוג מחליט על תחילת התהליך, רק לאחר שיוענקו להם כל האישורים הרלוונטיים, הם יוכלו להתחיל בהליך.

לאחר שנבדקו על ידי כל הקריטריונים ונמצאו כמתאימים לתהליך פונדקאות, לאורך כל ההליך, ילוו את הזוג אנשי מקצוע בתחום ורופאים מומחים אשר יסייעו להם בכל זמן ויעניקו להם את הטיפול הנדרש והמתאים. צוות המומחים מלווה את הזוג מתחילת התהליך, בכל שלבי ההתקשרות עם האם הפונדקאית באוקראינה, עד אחרי ההיריון וגם כאשר התינוק כבר אצלהם בבית.

להגיע מוכנים לתהליך

הזמן הטוב ביותר בו אתם צריכים להתחיל בתהליך, הוא רק כאשר את מרגישים ויודעים כי אתם מוכנים נפשית לכל שלב ויש לכם כעת את הזמן והמקום למלא את החלל הריק שכה חיכיתם לו ולפנות מקום פיזית ורגשית לכך. כמו לקראת הליך הריון ולידה רגילה, חשבו על כל הצעדים בדרך ועל כל מה שתאלצו לעבור ממש בקרוב על מנת להגשים את החלום המשותף.

 אם שניכם אנשים עובדים ורוב היום שלכם מלא בעשייה, יהיו מוכנים לפשרות וויתורים שתאלצו לעשות למען התהליך, הזמן כאן הוא חשוב וגם הסבלנות שלכם. התהליך יהיה קל יותר כאשר יש לצידכם את מיטב המומחים בתחום, אך המוכנות שלכם היא הכרחית וחשובה כאן לא פחות.

תשתפו את הסביבה שלכם בהחלטה, תוודאו כי יש לכם תמיכה משפחתית כך שיהיה מי שיעזור לכם לאורך הדרך, רגשית זה עלול להיות קשה והתמיכה של הסביבה הקרובה הופכת למהותית יותר עם הזמן. תהיו בטוחים כי יש לכם את כל הכלים והיכולת הכלכלית גם כן לגידול הילד וכי תוכלו לעבור את התהליך בהצלחה ובאושר גדול.

חשוב שתרגישו בטוחים וכי אתם בידיים הנכונות, כאן הצוות של "הזכות להורות" נכנס לתמונה, האחריות שלנו היא להעניק לכם את הטיפול הטוב והיעיל ביותר ולעשות הכל על מנת שתגשימו את החלום הגדול ביותר. אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה והתייעצות – צרו איתנו קשר עוד היום.

 

הזכות להורות מהו הזמן הנכון להתחיל בו את הליך הפונדקאות? - הזכות להורות

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: