החלטתם על תהליך פונדקאות בחו"ל? תמיכה רגשית זה חשוב

בשעה טובה החלטתם להתחיל הליך פונדקאות. ללא ספק, זהו צעד מרגש ומדהים לא רק עבורכם, אלא גם עבור הילד שהולך לזכות בהורים מדהימים עם לב ענק. זה נכון, להביא ילד לעולם באופן טבעי כשלכם זה באמת מדהים. אך המציאות מראה לנו לא מעט קושי אצל זוגות רבים להביא ילד משלהם, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא להביא את ילדכם לעולם, באמצעות הליך פונדקאות.

איך עושים את זה, מה צריך בשביל התהליך, ולמה תמיכה רגשית היא הדבר החשוב ביותר? מיד תגלו את הכל. 

תהליך פונדקאות בחו"ל – יש מי שמטפל בכם

לא כל מי שנכנס לתהליך הפונדקאות מבין באמת עד הסוף במה מדובר, ולכן, חשוב להסביר באופן מדויק וישיר. פונדקאות היא למעשה תהליך המתקיים אך ורק כאשר אין יכולת להכנס להריון או להחזיק הריון תקין. אם פונדקאית נושאת ברחמה עבור הזוג המבקש את הילד כאשר זה נוצר בהפריה חוץ גופית.

בגלל שמדובר בתהליך כל כך רגיש הגורם לרגשות ברמות אלו ואחרות גם כלפי האם הפונדקאית וגם כלפי הזוג כל אחד בנפרד, או ביחד. ההליך הזה מחייב תמיכה רגשית מבוססת וחזקה שבלעדיה יהיה מאד מורכב להגיע אל הרגע המיוחל.

למה אנשים פונים לתהליך פונדקאות?

הבקשה להליך פונדקאות מגיעה או בשל בעיה רפואית המונעת כניסת הריון, בעיות נפשיות המונעות הריונות. או זוגות הומוסקסואליים המעוניינים להביא ילדים לעולם. ההתמודדות הרגשית והתמיכה היא לאו דווקא אל הפונדקאית עצמה שנושאת את התינוק או התינוקת ברחמה. אלא לזוג המיועד לתינוק.

לפונדקאות יש שני סוגים מרכזיים שחשוב שתכירו:

  • פונדקאות מלאה – תהליך בו האם הפונדקאית היא למעשה המארחת של ההיריון. משמע, הביצים והזרע מופרים משני בני הזוג. לרוב, פונדקאות מלאה מתקיימת לאחר שמגלים שבת הזוג לא יכולה לשאת הריון או להיכנס להריון. מבחינה רגשית התהליך הזה הרבה יותר קל לזוג, היות והם נשארים ההורים הביולוגיים של הילד ברמה הגנטית.
  • פונדקאות חלקית – בפונדקאות חלקית אין אופציה לקבל את הביציות מסיבה זו או אחרת, והביציות הן של האם הפונדקאית או של תרומה חיצונית של ביציות. במקרה זה, התמיכה הנפשית עולה דרגה היות והזוג המיועד להיות הורים עוברים תהליך מנטלי שעלול לכלול בתוכו גם קנאה באם הפונדקאית בגלל שהילד העתידי לא ביולוגית שלהם.

בשני התהליכים, תמיכה רגשית מחייבת ומחויבת. ומומלץ שזו תתקיים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום המכירים את הנושא, בעלי ניסיון, וותק וראו סיטואציות רבות בתחום.

אנחנו כאן בשבילכם

אנחנו יודעים שעצם ההגעה שלכם להליך פונדקאות היא צעד מאד אמיץ, ומורכב. ולא היה לכם פשוט להגיע להחלטה הזאת. הקושי הפיזי שלא מאפשר ללדת באופן טבעי, המורכבות שהסיטואציה יוצרת והמתח בזוגיות וכלל התחושות המלוות את הסיטואציה.

התמיכה הרגשית כוללת כמובן גם תמיכה ודאגה לאם הפונדקאית, וגם תמיכה רגשית לזוג. גם האם הפונדקאית זקוקה לתמיכה היות והיא מביאה לעולם ילד שאינו שלה, והיא לא הולכת לשמור אותו. ועלולה להתמודד עם קשיים רגשיים מאד גדולים, בנוסף לקשיים הפיזיים המלווים את ההריון.

כך או כך, לתמיכה רגשית לכל צד וצד בסיטואציה יש תפקיד חשוב. חברה מקצועית, וברמה גבוהה המלווה את התהליך ודואגת לכל אופציה רגשית תדאג לכך שתקבלו את התמיכה הטובה ביותר. ותענה על כל צורך וצורך של בני הזוג, וגם של האם הפונדקאית. וזאת על מנת שבסופו של דבר גם תהליך ההריון יעבור בקלות, וגם הזוג המיועד להיות הורים יקבל ואת משאלת ליבם. ביחד, נצליח לעשות זאת.

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: