דרכי התמודדות רגשית בהליך פונדקאות

כמעט כל זוג חולם בשלב כלשהו בזוגיות שלו על הורות. יחד עם זאת, בעוד שישנם זוגות שנכנסים להריון בצורה טבעית, ישנם זוגות שמתקשים להיכנס להריון ולאחר שהם מנסים לעשות זאת גם באמצעות טיפולי פוריות ולא מצליחים, הם מתחילים לחשוב על אלטרנטיבות אחרות. הליך פונדקאות מהווה את אחד מהאלטרנטיבות הרלוונטיות כיום עבור זוגות חשוכי ילדים בגין סיבות שונות. אם אתם חושבים על פונדקאות חשוב מאוד שתלמדו את כל מה שצריך לדעת אודות התחום וכן, תערכו לקראתו הן מבחינה טכנית, הן מבחינה בירוקרטית והן מבחינה רגשית בצורה הטובה ביותר.

אישה בהריון

הקושי שבהתמודדות עם ניסיונות כניסה כושלים להריון

פונדקאות היא דבר שזוגות חושבים עליו רק לאחר שהם מגלים בדרך לא פשוטה כי הם לא מצליחים להיכנס להריון הן בצורה טבעית והן באמצעות טיפולי פוריות לא קלים. בתהליך זה, אם פונדקאית שנבחרה , תעבור החזרה של עוברים לרחמה שנוצרו כתוצאה מהפריה חוץ גופית של הזרע של בן הזוג עם הביצית של בת זוגו. העובר של בני הזוג גדל ברחמה של הפונדקאית עד שמגיע זמנו להיוולד. לאחר הלידה התינוק עובר לבני הזוג שהם בעצם הוריו.

תהליך פונדקאות יכול להוליד לא מעט רגשות מעורבים הן כלפי האם הפונדקאית והן כלפי ההליך כולו. לא מעט זוגות חשים תחושת אשמה או בושה מעצם העובדה שאינם הצליחו להיכנס להריון בצורה השגרתית והם צריכים להיעזר באישה אחרת שתישא את העובר שלהם. לא מעט זוגות חשים חששות, חרדות ולחץ מפני מצב לא רגיל שבו העובר שלהם מצוי ברחם של אישה אחרת. מדובר על תהליך שכולל בו לא מעט רגשות ותחושות של כל אחד מבני הזוג ולכן הוא דורש תמיכה רגשית אינטנסיבית שמטרתה היא לסייע לבני הזוג לצלוח את המסע הלא פשוט הזה.

כיצד מתמודדים עם הליך פונדקאות מבחינה רגשית?

מכיוון שכאמור פונדקאות איננה דבר פשוט להתמודדות מבחינה רגשית, חשוב מאוד שבני הזוג יקבלו תמיכה רגשית ונפשית מהגורמים הרלוונטיים. כיום ניתן לעבור את ההליך בליווי של מרכז ייעודי לליווי בתהליך פונדקאות, אשר מעבר לסיוע בפן הטכני והבירוקרטי, יסייע לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר מבחינה רגשית.

במרכז אשר בו אנשי המקצוע שמלווים תהליכי פונדקאות מבינים את המורכבות שלהם ואת הקושי להתמודד עימם מבחינה רגשית, ניתן  לקבל את התמיכה הרחבה ביותר, האיכותית ביותר והטובה ביותר על מנת להתמודד עם כל מה שקורה בצורה טובה ויציבה מבחינה רגשית ולעמוד בכל האבחונים הפסיכולוגיים אשר בני הזוג נדרשים לעבור בכדי להוכיח כי הם כשירים מבחינה נפשית עבור פונדקאות.

אם אתם עומדים בפני תהליך פונדקאות, אין ספק שמצד אחד מדובר על דבר מרגש ביותר אשר מטרתו היא לסייע לכם להביא את התינוק שלכם לעולם, אך בד בבד, מדובר על דבר מורכב מבחינה נפשית ורגשית ועל כן, אל תשכחו לדאוג לעצמכם לליווי וטיפול נפשי ורגשי התואם למצבכם.

 

הזכות להורות דרכי התמודדות רגשית בהליך פונדקאות - הזכות להורות

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: