איך מוצאים פונדקאית ולמה מומלץ ליווי מקצועי

להיות הורה זה דבר נפלא. בעוד שישנם לא מעט זוגות אשר מצליחים להביא ילדים בצורה טבעית, קלה ומהירה, זוגות רבים מוצאים את עצמם ממתינים להריון המיוחל מדי חודש בחודשו, עוברים טיפולי פוריות שונים על מנת להיקלט להריון נוכח בעיות שונות בפוריות ובעיקר מקווים בכל פעם מחדש לתשובה חיובית ולעתים קרובות מתאכזבים בכל פעם מחדש. כל זוג כזה חייב לדעת כי ישנה אופציה נוספת עבורו להגשמת חלום ההורות. הליך פונדקאות הוא הליך שמטרתו היא לסייע לבני הזוג להביא תינוק קטן לעולם, אך לא ברחמה של האישה.

בטן של אישה בהריון

מהו תהליך פונדקאות?

תהליך פונדקאות הוא תהליך שבו נשאבת ביצית משחלה של בת הזוג ונלקח זרע מבן הזוג. במעבדה ייעודית מבצעת הפריה בין הביצית של האישה לזרע של הגבר ולהחדיר את העובר לרחמה של אישה פונדקאית שנבחרה מראש לתהליך המדובר. הפונדקאית היא אישה שבעצם "משאילה" את רחמה עבור הזוג שמתקשה להביא ילדים בצורה טבעית. היא נבדקת ונמצאת כשירה להיות פונדקאית מבחינה גופנית, בריאותית ונפשית והמטרה היא שאותה פונדקאית תיקלט להריון של הביצית המופרית השייכת לזוג, תעבור את ההיריון כולו עבורם, כאשר היא מגדלת ברחמה את התינוק של בני הזוג ונבדקת בכל הבדיקות הרלוונטיות ובסופו של דבר אף תעבור את הלידה שבסופו התינוק של הזוג ייוולד ויימסר להם.

 

כיצד בוחרים אם פונדקאית?

כאשר זוגות בוחרים לעבור הליך פונדקאות על מנת להביא ילד לעולם, השאלה המהותית העומדת על הפרק היא: כיצד לבחור את הפונדקאית? התשובה לשאלה זאת תלויה לא מעט בשאלה היכן יתבצע תהליך הפונדקאות. אם הזוג בחרו לעבור את התהליך בישראל, הם ידרשו להגיש בקשה לוועדה לאישור הסכמים נשיאת עוברים של משרד הבריאות. הבקשה צריכה להכיל את כל המסמכים הרלוונטיים. רק לאחר שמתקבל אישור להליך פונדקאות מהוועדה, ניתן להתחיל לחפש פונדקאית. קיימות כיום פלטפורמות ייעודיות שונות לחיפוש פונדקאיות ברשת האינטרנט. אופציה אחרת היא לפנות לחברות המציעות שירותי תמיכה וליווי בין זוגות אשר מעוניינים לעבור הליך פונדקאות לבין נשים המעוניינות להיות פונדקאיות.

 

הנה כמה טיפים לבחירת פונדקאית בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, חשוב מאוד לוודא כי הפונדקאית עומדת בתנאי הסף של הליכי הפונדקאות בישראל או בכל מדינה אחרת שבחרתם לעבור בה את ההליך.
שנית, חשוב לבחון את מצבה הבריאותי של הפונדקאית, את מצבה הגופני, את מצבה הנפשי, כמה ילדים יש לה, האם היא עברה את ההריונות שלה ללא סיבוכים, את העבר הרפואי שלה ועוד.
מלבד זאת, בפן הרגשי, חשוב מאוד לבדוק האם יש ביניכם לבין הפונדקאית חיבור ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליה.
מכיוון שפונדקאיות מקבלות לא מעט כסף על ההליך המדובר, כדאי מאוד לבחור בפונדקאית שלא עושה את זה רק בשביל הכסף, אלא גם מתוך תחושת חיבור ושליחות.

 

מדוע כדאי לבחור פונדקאית דרך חברה?

הליך בחירת פונדקאית הוא לא תהליך קל. חשוב לזכור שבחירת הפונדקאית תשפיע על סיכויי הצלחת ההליך כולו. לכן, אין ספק שכדאי לפנות לחברה מקצועית בתחום, עם ניסיון אשר יודעת כיצד לעשות את התהליך בצורה המוצלחת ביותר. כאשר בוחרים בחברה בעלת מוניטין בתחום זה ובעלת המלצות, ניתן לסמוך עליה כי היא תעשה את כל מה שאפשר בכדי להתאים לכם את הפונדקאית המתאימה ביותר מכל הבחינות. כמו כן, על חברה מעין זאת ניתן לסמוך כי היא בוחרת רק בנשים כשירות מכל הבחינות לשמש כפונדקאיות.

אם החלטתם לא לוותר על חלום ההורות שלכם ולעבור הליך פונדקאות, כדאי שתבחרו את הפונדקאית שלכם בצורה הטובה ביותר, על מנת שההליך כולו יצלח ובסופו ייוולד לכם התינוק שכל כך ציפיתם וחיכיתם לו.

 

 

 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: