אוקראינה מאז ועד היום: סקירה מסחררת על מדינה מרתקת

חוק הפונדקאות האוקראיני, נחשב לאחד המתקדמים בעולם. הוא מקל על ההורים המיועדים ומבטיח סיכויי הצלחה גבוהים להליך כולו.

יחד עם זאת, לא הרבה ישראלים מכירים היטב את המדינה בה מתחילים חיים חדשים, לילדים ישראלים רבים. הכנו לכם סקירה קצרה ומעניינת אודות המדינה, שעוזרת לישראלים רבים להפוך להורים.

 אוקראינה

 

5000 שנות התיישבות אנושית

העת העתיקה

חבל הארץ שנקרא בימינו אוקראינה, שימש אתר למתיישבים אנושיים כבר לפני חמשת אלפים שנה.

יחד עם זאת, מי שהקימו את הערים הראשונות באזור היו דווקא היוונים והרומאים, עד שהגיעו שבטים סלאביים וכוזרים, כבשו את רוב חלקי האזור והתיישבו בו.

בסוף המילניום הראשון לספירה ועוד כמאתיים שנה לתוך המילניום השני לספירה, אזור אוקראינה הפך לאימפריה גדולה וחזקה, שהיתה הבסיס להקמת רוסיה ואוקראינה המודרניות.

כיבוש מונגולי, חילופי שלטון אינטנסיביים והפיכה למדינה קתולית, הן רק חלק מהתהפוכות שליוו את אוקראינה עד המאה ה-17, לצד הפיכת תושביה קתולים אדוקים.

מלחמות הקוזקים האכזריות התקיימו גם הן על אדמת אוקראינה כמעט עד סוף המאה ה-18.

אז חדלו גם המלחמות הקשות על שליטה באזור  בין העות'מאנים, פולנים ורוסים והמדינה פורקה וחולקה, עד תחילת שלטונה של האימפריה הרוסית.

 

העת החדשה

האימפריה הרוסית שלטה באוקראינה, עד המהפכה הקומוניסטית.

השלטון הסובייטי לא היטיב עם תושבי אוקראינה והם נאלצו להתמודד עם רעב קשה והחלטה שלטונית על הפיכתה של אוקראינה ממדינה חקלאית ירוקה ושלווה, למדינה מתועשת ולהפיכת אזורי החקלאות במדינה לקולחוזים.

אך לא לזמן רב, מפני שאז החלה מלחמת העולם השניה ועימה השלטון הגרמני על אוקראינה. בתום מלחה"ע 2, חזר השלטון הסובייטי לאוקראינה, עד לשנות השמונים.

התפרקת ברית המועצות הביאה גם את אוקראינה לבסוף לדרוש עצמאות, אותה קיבלה בשנת 1991.

 

אוקראינה של 2020 – מדינה מתפתחת עם פנים לעתיד

למרות תהפוכות בלתי נתפסות לאורך ההיסטוריה ועד למאה ה-21, כיום אוקראינה נחשבת מדינה יציבה ורגועה.

שלטון דמוקרטי מאפשר לתושבי המדינה לשלוט בגורלם יותר מתמיד, עם הפרדת רשויות המסייעת לשמור על היציבות ואפילו נשיא יהודי, שנבחר בשנת 2019.

כיאה למדינה ירוקה, פוריה ויפה, חלק ניכר מכלכלת אוקראינה נשען על חקלאות.

המדינה נחשבת לאחת מיצרניות החיטה הגדולות בעולם והיא מגדלת ומיצאת גם סלק, תפוחי אדמה ועוד, לצד תעשיית מתכת חזקה וענפה. יחד עם זאת, תושביה עדיין בעלי רקע סוציו-אקונומי נמוך, עם שכר ממוצע נמוך במיוחד.

 

החיים באוקראינה

מעל 43 מיליון בני אדם חיים באוקראינה כיום. רובם המוחץ משתייך לכנסייה הפרבוסלבית, חלקם לכנסיה הקתולית והפרוטסטנטית.

אחוז קטן מהאוכלוסיה הם תושבים מוסלמים, רובם המכריע תושבי קבע (בניגוד למהגרים מוסלמים במדינות אחרות באירופה). קהילה יהודית קטנה עדיין חיה באוקראינה והיא נחשבת לגורם חשוב ומשפיע במדינה.

גם יחסי אוקראינה-ישראל נחשבים טובים במיוחד, בעיקר בזכות יהודים-אוקראינים לשעבר, שעלו לארץ ושומרים על קשר עם מולדתם הישנה.

 

פנים לעתיד

כמו מדינות רבות באירופה ובעולם, גם אוקראינה יכולה להתגאות בעמידות שלה למרות תהפוכות היסטוריות עקובות מדם.

כיום, אוקראינה נהנית מפריחה יחסית, משטר דמוקרטי נוח ומתקדם, שפניו לטובת התושבים.

יחסים טובים עם מדינות העולם, הערכה מחודשת לקהילה היהודית במדינה, לצד יחסים קרובים עם מדינת ישראל, הופכים אותה למקום בטוח ונעים במיוחד לישראלים.

חוק הפונדקאות מהמתקדמים בעולם, לצד מחירים נמוכים והיצע גדול של נשים המעוניינות לשמש פונדקאיות, הופכים אותה אידיאלית לזוגות, המעוניינים להפוך להורים בהליך פונדקאות חוקי ובטוח.

חברת הזכות להורות מטפחת היכרות מעמיקה ורבת שנים עם אוקראינה, תושביה ואף עם המערכות הבירוקרטיות שלה ותשמח להעניק לכם ליווי צמוד, מקצועי ומלא, עד שתגשימו את החלום להיות הורים.

צרו איתנו קשר עוד היום, קבעו פגישת היכרות והתחילו בתהליך המופלא, להביא לעולם ילד משלכם.

 

 

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: